Sunday, September 9, 2007

Lubang tanam serai



Inilah lubang yang dikorek menggunakan alat bantuan menanam (tombak) yang dipaparkan semalam.

6 comments:

sweetrainbird said...

Salam,
Boleh sy tahu kos keseluruhan utk penanaman serai?
Katakan utk satu ekar tanah.

Anonymous said...

Kami telah mengambil inisiatif dan telah mewujudkan satu website yg berbentuk directory yg diberi nama e-NCER. e-NCER (e-Northern CYBER Economic Region) adalah salah satu inisiatif yang mana bertujuan untuk mengumpulkan database perusahaan ataupun bisnes yang berada di zon utara semenanjung malaysia..

e-NCER Directory adalah sebuah online directory dan ianya diaspirasikan daripada projek kerajaan iaitu NCER (Northern Corridor Economic Region), yang mana bertujuan untuk memajukan zon utara...
Oleh itu, matlamat e-NCER Directory ditubuhkan adalah untuk menjadi sebuah portal rujukan yang yang khusus kepada bisnes yang terdapat di sebelah utara.

sila hubungi:
apes
e_aglocos@yahoo.com

ALLAH MAHA PENCIPTA said...
This comment has been removed by the author.
ALLAH MAHA PENCIPTA said...

kayu yang cantik

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Oleg said...

I want to share a testimony on how Le_Meridian funding service helped me with loan of 2,000,000.00 USD to finance my marijuana farm project , I'm very grateful and i promised to share this legit funding company to anyone looking for way to expand his or her business project.the company is UK/USA funding company. Anyone seeking for finance support should contact them on lfdsloans@outlook.com Or lfdsloans@lemeridianfds.com Mr Benjamin is also on whatsapp 1-989-394-3740 to make things easy for any applicant.